1. Můžu zaplatit zboží na dobírku?

Boužel, zboží je odesíláno od zahraničních dodavatelů a není možné platit dobírkou.

2. Ještě mi nedošlo zboží

Zboží je odesílané od dodavatelů a dodací doba je 15- 45 dní, nejdéle však 60 dní.

3. Proč chodí objednávka po částech? 

V případě že Vaše objednávka obsahuje více druhů zboží, můžou být jednostlivé produkty dodány samostatně. Vyčkejte než Vám příjde kompletně veškeré zboží.

4. Jak stornovat nebo změnit objednávku

V případě že chcete objednávku změnit nebo stornovat, pošlete nám mail s číslem objednávky a my Vám jí zrušíme nebo upravíme. Zaplacené objednávky a odeslané objednávky nelze zrušit.

5. Dodací doba

Dodací lhůta je 15-45 dnů od data odeslání, nikoliv ode dne vytvoření objednávky. Dodací lhůta je dlouhá, neboť je zboží odesíláno přímo od zahraničních dodavatelů Vám. To se nevztahuje na zboží skladem, u nichž dodací lhůta je 2-3 dny (4 dny na Slovensko) od data odeslání. O datu odeslání Vás vždy informujeme emailem. Pokud si v jedné objednávce objednáte zboží skladem a zboží od zahraničního dodavatele, každá položka Vám dorazí zvlášť v dodací lhůtě odpovídající dané položce. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. 

6. Proč není možný osobní odběr?

Není možný z důvodů fungování nákupní galerie, jelikož spolupracujeme se zahraničními dodavateli, od kterých  je zboží odesíláno přímo Vám. Proto také máme poštovné zdarma. Osobně nelze však vyzvednout ani zboží skladem, nedisponujeme totiž výdejní kapacitou. Snažíme se snižovat náklady abychom Vám nabídnuli zboží za nejnižší ceny.

7. Zasíláte také na Slovensko?

Ano, zasíláme také na Slovensko.